ریمپ ایسییو موتورسیکلت بنلی

ریمپ ایسییو موتورسیکلت بنلی Beneli

موتورسیکلت بنلی beneli از سال ۹۴ توسط شرکت نیکران موتور پارساگاد دربازار عرضه می شوند. این موتورها در سه انجین ۱۵۰ سی سی ، ۱۸۰ سی سی و ۳۰۰ سی سی قابل خریداری هستند. معروف ترین مدل آنها  TNT 249 , TNT25s می باشد که در دو انجین تک و دوسیلندر به بازار عرضه شده است.

موتورسیکلت بنلی

موتورسیکلت بنلی دارای سیستم انژکتوری هستند و با سیستم الکترونیکی ایسیو کنترل می شوند. از طرفی به وسیله رادیاتور آب خنک می شوند و مجهز به فن الکتریکی هستند.

این موتور سیکلت ها با ایسیو دلفی MT05 به بازار عرضه شده اند و از مدل های ۹۵ بعد دارای محدودیت هایی هستند که موجب نارضایتی مالکین شده است.

معایب موتورسیکلت بنلی

شتاب پایین تر نسبت به مدل های قدیمی

محدودیت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت

تاخیر در گاز خوردن و دور گرفتن

هزینه بالای قطعات جانبی و ظاهری در تمامی مدل ها

همچنین خیلی از مالکان علاقمند هستند برای رسیدن به سرعت و شتاب بالاتر، کات آف موتور سیکلت خود را از محدوده ۱۱۵۰۰ دور بر دقیقه به ۱۴۰۰۰ دور برسانند.

علاوه بر موارد ذکر شده، در مدل های ۱۸۰ و ۱۵۰ ایراد خاموش شدن در حالت در جا هم وجود دارد. این ایراد با سرویس شمع درست نمی شود اما می توان با اصلاح عدد آیدل آن را که معمولا عدد ۱۵۰۰ دوربر دقیقه است؛ بهبود بخشید.

کلیه مواردی که برای ریمپ انجین های ۳۰۰ بیان شده، برای سایر مدل ها نیر قابل انجام می باشد. لازم به ذکر است که در صورت در خواست مالک انجام بک فایر نیز قابل انجام می باشد هر چند ممکن است برای موتور سیکلت ضررهایی به همراه داشته باشد.

امکان حذف خطاهای نامربوط مانند احتراق ناقص یا غلظت سوخت بیش از حد نیز در برنامه این ایسیو امکان پذیر است.

مزایای ریمپ موتورسیکلت بنلی

افزایش کات آف

افزایش کشش و توان در دورهای پایینتر

حذف محدودیت سرعت

حذف خطاهای کاذب

رفع مشکل خاموش شدن درجا

ارسال دیدگاه